Що потрібно зробити щоб повернути товар?

Отриманий товар належної якості, який не був у використанні і упаковка якого не пошкоджена - ви можете повернути протягом 14 днів з дня отримання посилки. Для цього Вам необхідно відправити даний товар на відділення Нової Пошти за адресою відправника: наш менеджер надасть Вам точні контакти. Витрати пов'язані з доставкою посилки - повністю лягають на покупця. На посилці не повинно бути заборони про видачу, а також-післяплати тому повернути гроші за товар ми можемо тільки після його отримання та огляду. Після отримання нами посилки з поверненням - ваші гроші за даний товар будуть повернуті вам протягом 7 днів.

Щоб оформити повернення Вам необхідно:
Зв'язатися з нашими менеджерами по телефону, потім написати нам на пошту torg86824@gmail.ua або в Вайбер на телефон 063 138 78 00. У листі вкажіть наступні дані:
Вашу ПІБ, дата замовлення, номер замовлення, назва товару, причина повернення, ваш контактний номер.

Всі товари можна повернути?

На жаль не всі види товарів можна повернути, відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів». З переліком цих товарів ви можете ознайомитись на сайті Верховної Ради України.

Товар виявився з пошкодженням при огляді будинку, що робити?

Отриману посилку в обов'язковому порядку необхідно перевіряти в відділенні при отриманні. Забираючи товар з відділення перевізника ви підтверджуєте, що його стан, зовнішній вигляд, колір, комплектація вам повністю підходить. Після того як ви забрали своє замовлення з нової пошти - претензії не приймаються.

При огляді посилки на відділенні перевізника виявилося механічне пошкодження - що робити?

В такому випадку Вам необхідно скласти «Акт про псування майна». Перевізник відшкодує нам суму за пошкоджений під час перевезення товар, а ми, в свою чергу, відправимо вам заміну.